Son Haberler

Neden istifa ettirildiğinden haberi yok!!!!


Ne kadar ilginç bir ülkede yaşıyoruz neder istifa ettiğini bilmeyen bir belediye başkanı!




Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı olarak görev yaparken Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından istifası istenen belediye başkanları arasında yer alan ve pazartesi günü görevinden ayrıldığını açıklayan Recep Altepe kendisiyle telefonla ulaşan muhabirlere şunları söyledi : 
"Ben daha önce görev sürem bitene kadar kendimi hazırlıyordum. Bu zaman dolunca tekrar görev verilirse yoluma devam ediyordum. Bu kez öyle olmadı. Hazırlıksız yakalandım. Seçimlere 1.5 yıl vardı. Kendimi buna göre ayarlamıştım. Evimi yaptırmak için yıktırmıştım. Hizmet sürem dolunca yeni evime taşınacaktım. Şimdi öyle olmadı. Tatil dönüşü kiraya taşınacağım."

İstifasıyla ilgili şunları Altepe, şöyle konuştu:





"Tekrar etmek istiyorum. Benim yüzüm ak, alnım açık. Bu konuda rahatım. İstifa ettikten sonra iş yaşamıma tekrar devam edeceğim. Ben makine mühendisiyim, oğlum, kızım ve gelinim de mühendis. Karar aldık, sıfırdan otomotiv üzerine hidrolik sistem imalatına başlayacağız. Bu projemiz de seçim sonrası için düşünülüyordu. Önceye almak zorunda kaldım."

Başkanımız kısaca diyor ki Tayyip istedi ve istifa ettim!!!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Milli Detay Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Blogger tarafından desteklenmektedir.